iSupport-ში მხოლოდ Apple სერთიფიცირებული პროფესიონალები მოგემსახურებიან. ხოლო მოწყობილობის მომსახურება Apple Inc-ის რეგულაციების შესაბამისად ხორციელდება.
მომსახურება
დიაგნოსტიკა და მოდულური შეკეთება ტარდება 1-3 დღეში. თუ დაზიანება შედარებით რთულია, მომხმარებელი ეცნობა დეტალებს და თანმხდება პირობებს. ამის შემდეგ, მომხმარებელს შეუძლია შეკეთების პროცესზე თვალყურის დევნება ონლაინ რეჟიმში.
პროგრამების ინსტალაცია და მხარდაჭერა
ჩვენი ექსპერტების მომსახურება მოიცავს ისეთ სერვისებს როგორიცაა: Apple-ის ნებისმიერი მოწყობილობის მორგება, სისტემის ინსტალაცია, მონაცემების ტრანსფერი, Apple ID ანგარიშის შექმნა და მრავალი სხვა.
ხარისხის გარანტია
ჩვენ არ გვეშინია პასუხისმგებლობი. შესაბამისად, შეკეთებული პროდუქტი სარგებლობს 90 დღიდან 6 თვემდე გარანტიით.
სრული დიაგნოსტიკა
სრული დიაგნოსტიკა განსაზღვრავს თითოეულ დეფექტს და გაუმართაობის ზუსტ მიზეზს. ეს არის უფასო სერვისი მაშინაც კი, თუ არ გსურთ შეკეთების სერვისით სარგებლობა.
როგორ მოვამზადო მოწყობილობა სერვის ცენტრში მოტანამდე?
შექმენით მონაცემების სარეზერვო ასლი. ამის გაკეთება შესაძლებელია როგორც სახლში, ისე ჩვენს სერვის ცენტრში;
გამორთეთ Find My iPhone iOS მოწყობილობებზე ან გამორთეთ Find My Mac თქვენს MacBook/iMac-ზე.
მოგვიტანეთ სავარაუდო აქსესუარები, რომლებიც იწვევენ პრობლემას.
გარანტიით სარგებლობისათვის თან იქონიეთ ქვითარი და საგარანტიო ბარათი;
გარკვეულ შემთხვევებში აუცილებელია მოწყობილობის შეძენის დადასტურება;
მოწყობილობას მოხსენით ყოველგვარი ქეისი და დამცავი მინა.
ჩვენი ინჟინრები შეამოწმებენ მოწყობილობას და ჩაატარებენ სრულ დიაგნოსტიკას.
კოორდინაცია
სერვის ცენტრი და მომხმარებელი თანხმდება რემონტის პირობებსა და ღირებულებაზე.
შეკეთება
ჩვენ ვაგვარებთ პრობლემას და გატყობინებთ, როდესაც პროდუქტი მზადაა გასატანად.
მოწყობილობის გადაცემა
მომხმარებელს ბარდება შეკეთებული მოწყობილობა და შესაბამისი გარანტია.
ხშირად დასმული შეკითხვები
მოწოყობილობის შეკეთებისას გამოყენებული სათადარიგო ნაწილები სარგებლობს 90 დღიდან 6 თვემდე გარანტიით(ათვლა იწყნება მომხმარებლის მიერ პროდუქტის გატანის დღიდან). დასველებული მოწყობილობასთან დაკავშირებული მომსახურების შემთხვევაში საგარანტიო ვადები ინდივიდიალურად თანხმდება მომხმარებელთან.
მოწყობილობის კონფიგურაციას არ აქვს მნიშვნელობა. ჩვენ გირჩევთ, მოხსნათ დამცავი აქსესუარები და ამოიღოთ SIM ბარათი iPhone-დან. გამონაკლისს წარმოადგენს დეფექტთან დაკავშირებული მოთხოვნები: მაგალითად, თუ თქვენი მოწყობილობა არ იმუხტება, მიზანშეწონილია დამტენის მოტანაც.
რა თქმა უნდა. ჩვენს სერვის ცენტრში ეს მომსახურება უფასოა.
შესაძლოა. ამისათვის თქვენ უნდა გქონდეთ მიღება-ჩაბარების აქტი, რომელსაც მიიღებთ სერვისცენტრთან დაკავშირებისას.
ქვითრის დაკარგვის შემთხვევაში მოწყობილობის გასატანად დაგჭირდებათ პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი/პასპორტი. გასათვალისწინებელია, რომ მოწყობილობის გატანის სერთიფიკატი უნდა იყოს შედგენილი პირადად თქვენთვის. წინააღმდეგ შემთხვევაში, კომპანიის თანამშრომლები იძულებულნი იქნებიან უარი თქვან მოწყობილობის ამ კონკრეტულ პირზე გაცემაზე.
კომპონენტის მოდულური ჩანაცვლება მოითხოვს რამდენიმე საათს ან დღეს, რაც დამოკიდებულია სათადარიგო ნაწილის მარაგში არსებობაზე. თუ ნაწილი არ არის მარაგში, შეკეთების პირობებზე ინდივიდუალურად ვთანხმდებით თითოეულ მომხმარებელთან.